Libet laureatem Gali TOPBuilder 2016 oraz konkursu Dobry Design 2016

Libet laureatem Gali TOPBuilder 2016 oraz konkursu Dobry Design 2016

17.12.2015

Ostatnie dni przyniosły nam dwa bardzo ważne wyróżnienia, które przyznawane są najbardziej prestiżowym materiałom z branży budowlanej. Statuetka TOPBuilder 2016 oraz wygranie konkursu Dobry Design 2016, wskazują zarówno na wysoką jakość, innowacyjność, jak i popularność nagrodzonych produktów.

Wraz z początkiem grudnia mieliśmy zaszczyt odebrać dwa wyróżnienia, bardzo znaczące w branży wnętrzarsko-budowlanej. Pierwszym z nich była nagroda w konkursie Dobry Design, który co roku organizowany jest przez czasopismo „Dobrze Mieszkaj”. Tym razem laureatem został Plaster Miodu, wchodzący w skład betonowych elementów dekoracyjnych Libet Stampo. Zwycięzcę piątej już edycji wyłoniło jury składające się z blisko 130 architektów i projektantów. Nagrodzony Plaster Miodu, to wprowadzony w tym roku do oferty stylowy i wielofunkcyjny produkt w dwóch wersjach – pełnej i ażurowej. Cała linia Libet Stampo to jedna z najbardziej wyjątkowych kolekcji, która wykorzystując urok surowego betonu, proponuje przykuwające wzrok rozwiązania aranżacyjne.

Drugim zaszczytem stało się odebranie statuetki TOPBuilder 2016, którą wręczono nam podczas Gali Buildera 10 grudnia 2015. Została ona przyznana za gres porcelanowy Sundeck z linii Libet Ceramic. Płyty te charakteryzują się dużą wytrzymałością na obciążenia i działanie czynników zewnętrznych, a także wyróżniają na tle innych materiałów naturalnym rysunkiem drewna w trzech subtelnych odcieniach (Origin, Classic, Spirit).

Zarówno Dobry Design 2016 jak i TOPBuilder 2016 pokazują, jak wysoką pozycję na rynku materiałów budowlanych zajmują uhonorowane elementy wykończeniowe. To również dowód na to,
że nasze nowości szybko zyskują uznanie wśród architektów, projektantów i inwestorów. Bardzo cieszą nas wyróżnienia dla materiałów, które nie służą jedynie tworzeniu nawierzchni, ale również dbają o estetykę szeroko pojętej przestrzeni. Stale dążymy do stworzenia w pełni komplementarnej oferty i jest to kierunek, w myśl którego staramy się rozwijać nasze portfolio.