Firma Libet po raz kolejny potwierdziła swoje znaczenie na rynku budowlanym. Podczas odbywającej się 23 czerwca br. gali wręczenia tytułów „Budowlanej Marki Roku 2016”, producent triumfował w kategorii „Kostka brukowa”. W przepięknej scenerii Pałacu na wodzie hotelu VeneciaPalace w Michałowicach koło Warszawy nagrodę odebrała Katarzyna Nosalik, Dyrektor Marketingu w Libet S.A.
Tytuły Budowlanej Marki Roku zostały przyznane 12. rok z rzędu, tym razem aż w 46 kategoriach. Firma Libet powtórzyła sukces sprzed roku, co świadczy o niesłabnącym zaufaniu klientów do oferowanych przez nią produktów oraz dużym uznaniu dla ich wysokiej jakości. Nagroda niewątpliwie umocniła także Libet na pozycji lidera wśród producentów kostki brukowej z segmentu Premium
Tytuł Budowlanej Marki Roku jest liczącym się wyróżnieniem, ponieważ przyznaje się go na podstawie opinii fachowców z branży, którzy na co dzień mają do czynienia z produktami wielu marek. Specjalne badania przeprowadzane są telefonicznie, a ankietowani mają za zadanie określić, z jakich materiałów korzystają najczęściej, wskazać te najwyższej jakości, a także wybrać takie, które charakteryzują się najlepszym stosunkiem jakości do ceny.
Użytkownicy kolejny raz postawili na produkty Libet, co stanowi niezwykle istotne potwierdzenie słuszności wysiłków firmy wkładanych w ciągły rozwój, doskonalenie oferty i podnoszenie innowacyjności.Dodatkowo, w ramach czerwcowej Gali marka Libet otrzymała również tytuł Złotego Championa Roku 2016, który wyraża pozytywne jej postrzeganie przez wykonawców w szerszej perspektywie, bo na przestrzeni kilku ostatnich lat